събота, 30 април 2011 г.

Съботен шопинг :)

Много обичам събота. Имам малко свободно време, което обикновено прекарвам в мола. А когато към мен се присъедини мама... успешния пазар е сигурен. Много обичам да пазарувам с нея. Говорим си, моткаме се, обсъждаме разни неща... разни наконтени за мол девойки :D. Абе забавно е.
Все още държа на мнението си от преди няколко дни, за цените. Направо се излагат.... Пуловер - 60лв, Дънки - 60лв /в най-добрия случай, но видяхме и за това ги пиша/, Тениска - 60лв, Яке 60-лв, Жилетка - 60лв, Пола - 60лв. Лудост. Как може тениската да е 60лв и пуловера и той, а са на една и съща марка....?! Думи нямам. Всичко плетено е около 60лв не зависимо от дължината и вида. Като погледнеш отстрани цената не е толкова много , но аз съм покрусена от това че независимо от какъв материал,  и какъв вид е стоката, тя е 60лв. Но нямаме избор, всъщност имаме - online пазаруването, но аз съм скарана с него :(
Ето някой от нещата с които се сдобих днес :)








Поздрави, целувки и пожелания за приятна Неделя на всички :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар