петък, 6 май 2011 г.

Честит празник на всички празнуващи ;)



Здравейте, нямаше как да пропусна да честитя празника на всички, които носят хубавото българско име Георги и Гергана /също така производните им/. Желая ви винаги да сте щастливи, да сте много човечни и да не забравяте от къде сте тръгнали и което е по-важното на къде сте тръгнали!

Искам да споделя с вас една красотичка, с която се сдобих преди час-два /първата снимка/. Нещо съвсем мъничко е, но много ме зарадва. Носи ми мисъл за лято, за плаж, за море, за тен, за хубави емоции и най-важното за супер релакс. Надявам се тази година да не си остана само с мислите, а наистина да видя морето и да му се порадвам за поне 10дена.
Най-хубавото е че може да се носи със всичко, така че мисля да не го свалям за известно време. Имам навика да се влюбвам в новите си неща, а с тези тричките се харесахме от пръв поглед. На всичкото отгоре са ми подарък. От един от най-важните мъже в живота ми! /Те са само двама де;)/ И така, празника стана наистина празник и за мен :)

На всичкото отгоре днес, най-накрая успях да изляза по светло с новата си жилетка/ една от най-сполучливите ми пролетни покупки/ До сега имах възможност да я нося само вечер, но ето че днес и тя видя слънце :). Тя е толкова нежна, толкова мека, почти прозрачна, но с нея няма как да ти стане студено ако духне малко вятър. Обожавам я, може да се носи вързана по няколко начина, а също така и развързана, като краищата й висят и подчертават бедрата /прави ги визуално по-слаби/.

Разбира се кефа няма да е пълен ако не сложа и любимите ми гривни /влюбването в тях ми държи вече няколко месеца, май няма да ме пусне скоро/.


И така с любимите ми дрехи и новата придобивка се чувствам вълшебно.
Надявам се и вашият петък да е така позитивен и зареждащ както моя. Весел празник на празнуващите !
Целувкиииии!
Жилетката е Stradivarius, дънките Salsa, а гривните са моя си смесица :D Новото герданче пък е от Pull&Bear

Няма коментари:

Публикуване на коментар