неделя, 29 май 2011 г.

Неделя :):):):)


Здравейтеее

Как сте? Аз съм много добре, прекарах един страхотен уикенд. В събота не съм правила нищо специално. Но тя си беше специална, от вчера официално започнах подготовката за лято. Такааа искам да споделя с вас един страхотен бронзант на който попаднах съвсем случайно. Той е на Estee Lauder. За първи път го ползвам, но съм очарована. Цвета е страхотен, не иска повторно нанасяне за да постигнете хубав тен. Супер шоколадова кожа прави. Адски доволна съм от него.

На снимката се вижда и новата ми пудра. Принципно ползвам козметиката на Kryolan но те се намират много далече от мястото където живея и за това реших да поизневеря. Много съм доволна и очарована от дизайна.
В събота вечер  се научих да плета плитка - "френски фонтан", колко ми се е получило не е ясно, но пък днес цял ден се разкарвам с такива плитки. Вижда се от първия кадър.

Това е от мен хубава неделя вечер и приятна седмица.
Целувкиииии

1 коментар: