вторник, 26 април 2011 г.

Здравейте ето ме и мен :)

Здравейте.
От известно време мисля над въпроса дали да си направя блог и накрая се реших. Ето ме и мен в света на блогърите!
Освободи ми се малко свободно време и мисля, че ще е интересно тук да вписвам нещата които ме вълнуват, които ме терзаят в момента или просто са ми интересни. :)
Предполагам, че тук ще могат да се видят предимно снимки, малко мода, а защо не и на един друг етап,  рецепти :).

Според мен е редно в първата публикация да има малко информация за мен. Не знам дали така се прави, но май е редно....
Та , аз съм на 21 години, от София съм, казвам се Софи. Работя, все още не уча, занимавам се основно с фотография, но още съм на много ранен етап, за това в никакъв случай не мога да се нарека". Не е така аз просто имам DSLR :)  Може би след години да, но не и сега.
На кратко това е за мен. Ако следите блога ми, ще научите повече за живота ми и мен самата.


:) Приятно четене!
Софи К.

5 коментара: