сряда, 27 април 2011 г.

Да изчистим София...

С почистване на София на 9 Април 2011 година, започна кампанията на bTV "Да изчистим България за един ден"... да ама не. Нищо не се промени, освен PR-а който националната телевизия си направи. Софиянци решиха че 9-ти април е ден за почистване на мазетата, на апартамента, денят в който да измием прозорците. Аз не излязох да чистя пред блока, нито някой мой познат го е направил, вярвам че не е защото сме лоши хора, а такъв е манталитета ни.  Аз бих чистила пред блока,  един път в седмицата, но ме спира това, че аз ще изляза, ще почистя , а след това съседа от 6-тия етаж ще се надвеси и пак ще си хвърли фасчето...

Но не за това тръгнах да пиша тази публикация. Причината бе в родителите ми. Излезли да карат колело, да поспортуват малко след Великденското хапване. Имат си маршрут още от лятото, който си спазват. Той минава през софийския квартал "Левки Г" и полето което е до него. Е за полето ще пиша... Какво заварили, когато навлезли в него /вижте снимката/. 


Видях и други кадри от полето на "Левски Г", повярвайте ми не е само тази купчина...















Когато се приближили до боклуците, нашите забелязали че всички носят един и същ печат. Това били отпадъците на фирма "Krina".



















Родителите ми сигнализирали "bTV Репортерите", също така писали на "Господари на ефира". От Репортерите все още мълчат, от Господарите пък благодарили за материала. Интересно ми е дали ще направят репортаж по този случай?! За Господарите съм склонна да вярвам, че може и да обърнат внимание... но Репортерите надали. Все пак не е нещо изключително сърцераздирателно, което да им вдигне рейтинга, та това са едни боклуци.

Какво ли ще стане с това поле ... на 21 април 2012 година bTV отново ще ни призове да изчистим България, дано някой се сети за полето :):):):) А с фирмата какво ли ще стане??? Дано да има някакво развитие по случая :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар