сряда, 27 април 2011 г.

Пак вали...

Днес в София времето е ужасно. Студено е, вали и е много мрачно. Няма достатъчно светлина за снимки, дори не мога да се разсъня.
Нямам настроение за нищо, не ми се работи, не ми се снима, не ми се гледа телевизия... нищо не ми се прави. А не, сетих се за едно нещо, на което бих се зарадвала... малко шопинг ще ми дойде добре. Е да обаче онзи ден се разходих из близкия мол и нищо не ми грабна окото. Да не говорим, че са изкарали колекциите от миналата година и лъжат клиентите си че са нови. На малкото нова стока пък са сложили такива цени, че направо ти е бедна фантазията...
Показала съм ви кадър с новата рокля която си купих преди време, казвам новата защото още не съм я носила. Когато реша да я облека времето се разваля. Явно не й върви :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар